Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66349
Title: Формування академічної доброчесності у здобувачів економічної освіти: сучасні реалії та перспективи
Other Titles: FORMATION OF ACADEMIC INTEGRITY IN STUDENTS OF ECONOMIC EDUCATION: CURRENT REALITIES AND PROSPECTS
Authors: Дюгованець, Олеся Михайлівна
Keywords: академічна доброчесність, етика досліджень, технології протидії плагіату, професійна етика, освітній процес.
Issue Date: 2024
Publisher: Інтелект ХХІ.
Citation: Дюгованець О. Формування академічної доброчесності у здобувачів економічної освіти: сучасні реалії та перспективи. Інтелект ХХІ. №2, 2024. С. 59-63.
Abstract: У статті дано сучасні виклики та можливості у формуванні академічної доброчесності серед сту дентів спеціальностей 073 Менеджмент та 075 Маркетинг. Розглянуто чинники, що впливають на формування академічної доброчесності та визначено сучасні тенденції в академічній сфері. Розглянуто методи та стратегії, які можуть бути використані для підвищення рівня академічної доброчесності у майбутніх менеджерів та маркетологів. Зроблено акцент на важливості виховання відповідальності в навчальних програмах, а також на використанні сучасних технологій для виявлення й запобігання академічним порушенням. Висвітлено значення співпраці між університетами, педагогічними колек тивами та студентськими групами з метою створення сприятливого середовища для розвитку ака демічної доброчесності. У підсумку зазначено, що стаття пропонує глибинний аналіз сучасних реалій та перспектив формування академічної доброчесності у студентів спеціальностей 073 Менеджмент та 075 Маркетинг, а також вказує на шляхи подальшого розвитку досліджень та практичних заходів у цьому напрямі.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66349
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування АД_Інтелект ХХІ № 2_2024_фахова Б.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.