Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту : [236] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 236
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Оцінка впливу маркетингу на прийняття рішень споживачами у різних культурних контекстах.Рейкін, В. С.; Кірєєва, К. О.; Зеліч, Вікторія Вікторівна
2023Особливості регулювання та контролю зовнішньоекономічної діяльності в умовах воєнного стану.Зеліч, Вікторія Вікторівна; Матвеєв, М. Е.
2023Content marketing as an effective component of business promotionЗеліч, Вікторія Вікторівна; Zelic, V.; Dronova, T.; Penkova, O.; Kabanova, O.; Travin, V.
2023Communication management for the successful promotion of goods and services in conditions of instability: Attempts at scientific reflectionVdovichen, Anatolii; Vdovichena, Olha; Chychun, Valentyna; Zelich, Viktoria; Зеліч, Вікторія Вікторівна; Saienko, Volodymyr
2023Цифровізація системи менеджменту підприємства в умовах глобалізаційних змінЗеліч, Вікторія Вікторівна; Гарькова, В. Ф.; Матвеєв, М. Е.
2023Management transformation at the Ukraine tourist enterprisesTodierishko, E.; Goblyk-Markovych, N.; Zelic, V.; Зеліч, Вікторія Вікторівна
2023Теоретико- методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід)Кобець, Дмитро Леонтійович; Слободян, Наталія Ярославівна; Дербеньова, Яна Валеріївна; Зеліч, Вікторія Вікторівна
2022Використання РR – технологій як інструменту маркетингових комунікацій у просуванні компаніїЗеліч, Вікторія Вікторівна
2021Система маркетингового стратегічного менеджменту управління діяльністю підприємства та аналіз її ефективності.Зеліч, Вікторія Вікторівна; Гнилоскуренко, М. С.; Матвеєва, М. П.
2021Аналіз показників комунікативного менеджменту підприємства при здійсненні маркетингового аудитуЗеліч, Вікторія Вікторівна; Євтухова, С. М; Гречаник, О. Є.
2020Роль і значення комплексу інструментів маркетингових комунікацій їх вплив на діяльність підприємстваЗеліч, Вікторія Вікторівна; Сойма, Світлана Юріївна; Криса, В. В.
2018ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА ПІДПРИЄМСТВЗеліч, Вікторія Вікторівна
2017Роль та місце корпоративної культури та її вплив на розвиток підприємництваЗеліч, Вікторія Вікторівна
2023-04Управління сталим розвитком бізнесу: особливості визначенняКурей, Оксана Андріївна
2022-10-21Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствами сфери інтернет-зв’язку.Курей, Оксана Андріївна
2023Управлінський облік на підприємствах України в умовах кризових явищ.Курей, Оксана Андріївна; Скрипник, Світлана Валентинівна; Костенко, Юрій Олексійович
2023-04Формування маркетингового туристичного продуктуЖуков, Святослав Августович; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Жуков, Ігор Святославович
2023-04Формування маркетингового туристичного продуктуЖуков, Святослав Августович; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Жуков, Ігор Святославович
2015Ознаки конкурентоспроможності регіонуЗарічна, Олена Володимирівна
2018New forms of cross-border cooperationZarichna, Olena
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 21 по 40 из 236
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed