Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55328
Title: Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствами сфери інтернет-зв’язку.
Authors: Курей, Оксана Андріївна
Keywords: Маркетинг, концепція соціально-етичного маркетингу
Issue Date: 21-Oct-2022
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Курей, О.А. (2022) Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствами сфери інтернет-зв’язку. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. 234 с. С.64-66
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55328
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курей Луцьк 21_10_2022.pdf850.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.