Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурей, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2023-11-14T08:39:38Z-
dc.date.available2023-11-14T08:39:38Z-
dc.date.issued2022-10-21-
dc.identifier.citationКурей, О.А. (2022) Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствами сфери інтернет-зв’язку. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. 234 с. С.64-66uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/55328-
dc.language.isoukuk
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectконцепція соціально-етичного маркетингуuk
dc.titleКонцепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствами сфери інтернет-зв’язку.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курей Луцьк 21_10_2022.pdf850.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.