Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66915
Title: Систематизація основних принципів та елементів корпоративної культури в публічному управлінні
Authors: Зарічна, Олена Володимирівна
Бочко, Олена Юріївна
Проскура, Володимир Федорович
Keywords: публічне управління, публічна організація, корпоративна культура, органи публічної влади, сфера публічного управління, принципи корпоративної культури
Issue Date: 8-May-2024
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Зарічна О.В., Проскура В.Ф., Бочко О.Ю, Систематизація основних принципів та елементів корпоративної культури в публічному управлінні. Науковий вісник Ужгородського університету Серія «Економіка», 2024.1(63).43-46
Abstract: У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти системного зв’язку основних принципів та елементів корпоративної культури у сфері публічного управління. Дослідження наукових праць українських та зарубіжних науковців вказали, що основним при публічному управлінні є визначення основних принципів, які описують засади, закономірності та правила публічної організації . З’ясовано, що використання принципів та врахування складових допоможе сформувати відповідний рівень корпоративної культури в публічних організаціях та допоможе більш ефективніше вирішувати поставлені питання та досягати поставлених цілей.. Зроблено висновки, що систематизації основних принципів та елементів корпоративної культури у сфері публічного управління, які будуть направлені на формування сприятливого організаційного клімату в установі, сприятимуть спільній злагодженій роботі, що допоможе більш ефективно підходити до вирішення поставлених завдань, прийняття результативних управлінських рішень та досягненні поставлених цілей
Description: http://visnyk-ekon.uzhnu.edu.ua/article/view/303096
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66915
ISSN: 2415-735X (Online)
2409-6857 (Print)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.