Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліха, Леся Ярославівна-
dc.date.accessioned2015-05-13T07:07:01Z-
dc.date.available2015-05-13T07:07:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПоліха, Л. Метафора як основний засіб увиразнення дизайну просвітницьких медіа Закарпаття 1919–1944 років [Текст] / Л. Поліха // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 74–79. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2130-
dc.descriptionBased on the analysis of graphic compounds of periodicals the article reveals characteristic features in the design of educational periodicals of Transcarpathian region of 1919 – 1944. Keywords: design, educational periodicals, Transcarpathian region.uk
dc.description.abstractНа основі аналізу графічних складових часописів у статті виявляються характерні риси у дизайні просвітницьких видань Закарпаття 1919-1944 рр. Ключові слова: дизайн, просвітницькі видання, Закарпаття.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectпросвітницькі виданняuk
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.titleМетафора як основний засіб увиразнення дизайну просвітницьких медіа Закарпаття 1919-1944 роківuk
dc.title.alternativeMetaphor as a primary means of expression in the design of educational Transcarpathia’s media 1919-1944 yearsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТАФОРА ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ УВИРАЗНЕННЯ ДИЗАЙНУ.pdf761.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.