Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2130
Назва: Метафора як основний засіб увиразнення дизайну просвітницьких медіа Закарпаття 1919-1944 років
Інші назви: Metaphor as a primary means of expression in the design of educational Transcarpathia’s media 1919-1944 years
Автори: Поліха, Леся Ярославівна
Ключові слова: дизайн, просвітницькі видання, Закарпаття
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Поліха, Л. Метафора як основний засіб увиразнення дизайну просвітницьких медіа Закарпаття 1919–1944 років [Текст] / Л. Поліха // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 74–79. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (10 назв).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу графічних складових часописів у статті виявляються характерні риси у дизайні просвітницьких видань Закарпаття 1919-1944 рр. Ключові слова: дизайн, просвітницькі видання, Закарпаття.
Опис: Based on the analysis of graphic compounds of periodicals the article reveals characteristic features in the design of educational periodicals of Transcarpathian region of 1919 – 1944. Keywords: design, educational periodicals, Transcarpathian region.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2130
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТАФОРА ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ УВИРАЗНЕННЯ ДИЗАЙНУ.pdf761.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.