Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвчиннікова, В. О.-
dc.contributor.authorПетровська, В. В.-
dc.date.accessioned2018-10-23T11:38:02Z-
dc.date.available2018-10-23T11:38:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЕфективна організація інноваційного процесу на залізничному транспорті [Текст] / В. О. Овчиннікова, В. В. Петровська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 51–54. – Бібліогр.: с.54 (10 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21317-
dc.description.abstractУ статті доведена та обґрунтована необхідність ефективної організації інноваційної діяльності на залізничному транспорті. Наведено наявні у світовій практиці моделі інноваційного процесу, окреслено їх переваги та недоліки. Запропонована удосконалена модель інноваційного процесу на залізничному транспорті. Доведено, що інновації підприємств залізничного транспорту повинні бути спрямованими на потреби зовнішнього споживача та на внутрішні потреби підприємств галузі в інноваціях. Визначено особливості маркетингового забезпечення інноваційного процесу.uk
dc.description.abstractВ статье доказана и обоснована необходимость эффективной организации инновационной деятельно- сти на железнодорожном транспорте. Приведены существующие в мировой практике модели инновационного процес- са, определены их преимущества и недостатки. Предложена усовершенствованная модель инновационного процесса на железнодорожном транспорте. Доказано, что инновации предприятий железнодорожного транспорта должны быть направлены на потребности внешнего потребителя и на внутренние потребности предприятий отрасли в инновациях. Определены особенности маркетингового обеспечения инновационного процесса. Ключевые слова: инновация, инновационный процесс, железнодорожный транспорт, внешняя среда, маркетинго- вое обеспечение.uk
dc.description.abstractThe article proves and justifies the necessity of efficient organization of innovative activity in railway transport. Presented in the world practice models of innovation process, their advantages and disadvantages are outlined. The advanced model of innovation process on railway transport is offered. It is proved that innovation of railway enterprises should be aimed at the needs of the external consumer and the domestic needs of the industry in innovation. The peculiarities of marketing support of the innovation process are determined. Key words: innovation, innovation process, railway transport, external environment, marketing support.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectзалізничний транспортuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk
dc.titleЕфективна організація інноваційного процесу на залізничному транспортіuk
dc.title.alternativeEfficient organization of innovation process on railway transportuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ.pdf301.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.