Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21317
Название: Ефективна організація інноваційного процесу на залізничному транспорті
Другие названия: Efficient organization of innovation process on railway transport
Авторы: Овчиннікова, В. О.
Петровська, В. В.
Ключевые слова: інновація, інноваційний процес, залізничний транспорт, зовнішнє середовище, маркетингове забезпечення
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Ефективна організація інноваційного процесу на залізничному транспорті [Текст] / В. О. Овчиннікова, В. В. Петровська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 51–54. – Бібліогр.: с.54 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті доведена та обґрунтована необхідність ефективної організації інноваційної діяльності на залізничному транспорті. Наведено наявні у світовій практиці моделі інноваційного процесу, окреслено їх переваги та недоліки. Запропонована удосконалена модель інноваційного процесу на залізничному транспорті. Доведено, що інновації підприємств залізничного транспорту повинні бути спрямованими на потреби зовнішнього споживача та на внутрішні потреби підприємств галузі в інноваціях. Визначено особливості маркетингового забезпечення інноваційного процесу.
В статье доказана и обоснована необходимость эффективной организации инновационной деятельно- сти на железнодорожном транспорте. Приведены существующие в мировой практике модели инновационного процес- са, определены их преимущества и недостатки. Предложена усовершенствованная модель инновационного процесса на железнодорожном транспорте. Доказано, что инновации предприятий железнодорожного транспорта должны быть направлены на потребности внешнего потребителя и на внутренние потребности предприятий отрасли в инновациях. Определены особенности маркетингового обеспечения инновационного процесса. Ключевые слова: инновация, инновационный процесс, железнодорожный транспорт, внешняя среда, маркетинго- вое обеспечение.
The article proves and justifies the necessity of efficient organization of innovative activity in railway transport. Presented in the world practice models of innovation process, their advantages and disadvantages are outlined. The advanced model of innovation process on railway transport is offered. It is proved that innovation of railway enterprises should be aimed at the needs of the external consumer and the domestic needs of the industry in innovation. The peculiarities of marketing support of the innovation process are determined. Key words: innovation, innovation process, railway transport, external environment, marketing support.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21317
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ.pdf301.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.