Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2135
Название: Художній переклад як важливий засіб формування духовної культури школярів і студентів
Другие названия: Literary translation as an important method of formation of spiritual culture of schoolchildren and students
Авторы: Мотрук, Віктор Петрович
Тищук, Алла Геннадіївна
Ключевые слова: світова література, художній переклад, духовна культура, читацька компетентність
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Мотрук, В. Художній переклад як важливий засіб формування духовної культури школярів і студентів [Текст] / В. Мотрук, А. Тищук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 99–102. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 101 (7 назв).
Серия/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто роль художнього перекладу у формуванні духовної культури школярів і студентів. Вивчено його роль у забезпеченні оптимального навчання і виховання на матеріалі творів світової літератури. Ключові слова: світова література, художній переклад, духовна культура, читацька компетентність.
Описание: The article deals with the role of artistic translation in forming the spiritual culture of pupils and students. The author considers the role of this translation in providing the optimum education and upbringing of the youth on the material of world literature Key words: world literature; artistic translation; spiritual culture of the youth; reader's competence
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2135
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.