Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2137
Title: Тести у викладанні зарубіжної літератури: літературно-теоретичний аспект
Other Titles: Tests in teaching foreign literature: literary-theoretical aspect
Authors: Славич, Тетяна Ярославівна
Keywords: тести, «нова критика», «уважне читання», контекст
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Славич, Т. Тести у викладанні зарубіжної літератури: літературно–теоретичний аспект [Текст] / Т. Славич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 107–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 109 (6 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: Використання тестів у вивченні творів із зарубіжної літератури має як багато «за» так і «проти». У статті розглянуто роль тестування як одного із аспектів увивченні художнього тексту та способів перевірки вдумли- вого та уважного читання; мова ведеться про ті види тестів, використання яких дозволить забезпечити можливості щодо активізації пізнавального процесу та підвищити таким чином ефективність навчального процесу. Ключові слова: тести, «нова критика», «уважне читання», контекст.
Description: There are many “pro” and “contra” in using tests in learning foreign literature. The article is devoted to the role of testing as one of the aspects in texts’ learning and methods to check up close reading; the article concerns only those types of tests usage of which gives the possibilities to activate cognitive process and improve educational process. Key words: tests, new criticism, close reading, context.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2137
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕСТИ У ВИКЛАДАННІ ЗАРУБІЖНОЇЛІТЕРАТУРИ.pdf327.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.