Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеник, Вікторія-
dc.date.accessioned2015-05-13T08:52:18Z-
dc.date.available2015-05-13T08:52:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСеник, В. Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі [Текст] / В. Сеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 128–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2142-
dc.descriptionThe article discusses the advantages and features binary integrated lessons of World and Ukrainian literature in secondary school as a way of forming literary competence of pupils. Key words: binary lessons, interactive forms of integration, comparative analysis, literary competence.uk
dc.description.abstractДоцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції у сучасній школі; 8 стор.; кількість бібліографічних джерел – 9; мова українська. Анотація. У статті розглядаються переваги та особливості бінарних інтегрованих уроків світової та української літератур у сучасній загальноосвітній школі як одного із способів формування літературної компетентності учнів. Ключові слова: бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectбінарні урокиuk
dc.subjectінтерактивні форми роботиuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectкомпаративний аналізuk
dc.subjectлітературна компетентністьuk
dc.titleДоцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школіuk
dc.title.alternativeThe feasibility and specificity of integration in the study of literature as a way of forming the comparative competence of the individual in modern schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОЦІЛЬНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ІНТЕГРАЦІЇ.pdf309.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.