Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2142
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сеник, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-13T08:52:18Z | - |
dc.date.available | 2015-05-13T08:52:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Сеник, В. Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі [Текст] / В. Сеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 128–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2142 | - |
dc.description | The article discusses the advantages and features binary integrated lessons of World and Ukrainian literature in secondary school as a way of forming literary competence of pupils. Key words: binary lessons, interactive forms of integration, comparative analysis, literary competence. | uk |
dc.description.abstract | Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції у сучасній школі; 8 стор.; кількість бібліографічних джерел – 9; мова українська. Анотація. У статті розглядаються переваги та особливості бінарних інтегрованих уроків світової та української літератур у сучасній загальноосвітній школі як одного із способів формування літературної компетентності учнів. Ключові слова: бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Філологія. Соціальні комунікації; | - |
dc.subject | бінарні уроки | uk |
dc.subject | інтерактивні форми роботи | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | компаративний аналіз | uk |
dc.subject | літературна компетентність | uk |
dc.title | Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі | uk |
dc.title.alternative | The feasibility and specificity of integration in the study of literature as a way of forming the comparative competence of the individual in modern school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДОЦІЛЬНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ІНТЕГРАЦІЇ.pdf | 309.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.