Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2142
Название: Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі
Другие названия: The feasibility and specificity of integration in the study of literature as a way of forming the comparative competence of the individual in modern school
Авторы: Сеник, Вікторія
Ключевые слова: бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Сеник, В. Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі [Текст] / В. Сеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 2 (32). – С. 128–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (9 назв).
Серия/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Краткий осмотр (реферат): Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції у сучасній школі; 8 стор.; кількість бібліографічних джерел – 9; мова українська. Анотація. У статті розглядаються переваги та особливості бінарних інтегрованих уроків світової та української літератур у сучасній загальноосвітній школі як одного із способів формування літературної компетентності учнів. Ключові слова: бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність.
Описание: The article discusses the advantages and features binary integrated lessons of World and Ukrainian literature in secondary school as a way of forming literary competence of pupils. Key words: binary lessons, interactive forms of integration, comparative analysis, literary competence.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/2142
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(32) - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДОЦІЛЬНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ІНТЕГРАЦІЇ.pdf309.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.