Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21438
Title: Нові соціальні ризики міжнародних трудових мігрантів в умовах переходу до постіндустріального суспільства
Authors: Новосад, Крістіна Ярославівна
Keywords: міжнародні трудові мігранти, незворотність індивідуалізації, нові соціальні ризики, держава загального добробуту
Issue Date: 30-Nov-2017
Publisher: ДУ " Інститут економіки та прогнозування НАН України"
Citation: К.Я.Новосад. Нові соціальні ризики міжнародних трудових мігрантів в умовах переходу до постіндустріального суспільства
Abstract: Сучасні соціальні ризики міжнародних трудових мігрантів формуються поза конфліктом між працею і капіталом, який був характерним для індустріального суспільства. В умовах переходу до постіндустріального суспільства, соціальні ризики набагато активніше проявляються через конфлікт між компетентністю та професіоналізмом мігрантів. Сучасні соціальні ризики міжнародних трудових мігрантів опиняються поза межами компетенції сучасних держав добробуту. Завдяки цьому соціальні ризики з процедур компенсації та відшкодування збитків перетворюються в усвідомлену готовність трудових мігрантів до індивідуалізації та соціальної реінтеграції в межах власної компетентності, наявності доступних ресурсів та в умовах неповної визначеності ситуації.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21438
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMG_20181011_0056.pdf59.6 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0047.pdf81.8 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0048.pdf95.11 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0050.pdf95.2 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0051.pdf85.81 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0052.pdf102.44 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0053.pdf86.98 kBAdobe PDFView/Open
IMG_20181011_0054.pdf92.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.