Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21508
Назва: | Опачко М.В. Підготовка студентів-майбутніх вчителів фізики до діагностики навчальних досягнень учнів |
Інші назви: | PREPARATION OF STUDENTS WHO ARE FUTURE PHYSICS TEACHERS TO DIAGNOSTICS OF STUDENT ACHIEVEMENT |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна |
Ключові слова: | професійна підготовка педагога, діагностика, навчальні досягнення учнів, конструювання тестових завдань з фізики, підготовка вчителя до розробки тестових завдань |
Дата публікації: | чер-2017 |
Видавництво: | Чернігів: ЧНПУ ім.Т.Г.Шевченка |
Бібліографічний опис: | Опачко М.В. Підготовка студентів-майбутніх вчителів фізики до діагностики навчальних досягнень учнів /М.В.Опачко //Вісник Чернігівського НПУ ім. Т.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. [ред. кол.: О.В.Бобир]. – Чернігів: ЧНПУ ім.Т.Г.Шевченка, 2017 – Вип.146. – С.158-161. |
Серія/номер: | стаття;2 |
Короткий огляд (реферат): | Вимога об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів передбачає використання чітких критеріїв оцінювання та відповідних діагностичних методик. Тому до компетенцій сучасного вчителя відносять здатність проводити діагностику навчальних досягнень учнів з фізики. Навчальні досягнення учнів визначаються різними компонентами, серед яких виокремлюють рівні засвоєння учнями знань, діагностика яких передбачає організацію процедури тестування, основою якої є конструювання тестових завдань з фізики. |
Опис: | The requirement of objective assessment of student achievements presupposes using clear evaluation criteria and appropriate diagnostic techniques. Therefore, the modern teacher competencies include an ability to diagnose student achievements in physics. Academic achievement of students is defined by various components which include levels of how much knowledge students have gained. Its diagnostics requires organization of testing procedure, which is the basis for designing tests in physics. The aim of the paper is to provide rationale for the essence of teaching students the basics of designing tests for school physics course. Achieving the tasks involves the following: defining the essence of diagnostics of student achievements; researching the contents of teaching future physics teachers how to design diagnostic tests for student achievement. The essence of student achievement diagnosis is the implementation of assessing how much students have learnt. That is why it is necessary to create adequate measuring diagnostic "tools" which are achievement tests. Teaching students, who are future physics teachers, didactic testing is carried out during pedagogical practice and mastering the course "Professional skills with didactic management fundamentals." Besides mastering theoretical issues, students perform practical tasks that imitate the technology of designing didactic tests. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21508 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Д-ка навч. досягнень уч..pdf | 830.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.