Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21544
Название: | Особливості психоемоційної сфери батьків, що виховують дитину з розладами аутистичного спектру |
Авторы: | Чорей, Д. В. Романів, Олександр Петрович Надь, Беата Яношівна |
Ключевые слова: | особливості психоемоційної сфери батьків, діти з розладами аутистичного спектру, аутизм |
Дата публикации: | 19-сен-2018 |
Издательство: | Науково-практичний журнал "Україна. Здоров'я нації" №3/1 (51), 2018 |
Библиографическое описание: | Чорей Д. В. Особливості психоемоційної сфери батьків, що виховують дитину з розладами аутистичного спектру/ Д. В. Чорей, О. П. Романів, Б. Я. Надь //Україна. Здоров'я нації. - 2018. - №3/1 (51). - С. 64-65 |
Краткий осмотр (реферат): | Аутизм є досить важким стресогенним чинником для родини, який ускладнюється ще й тим, що аутистична дитина фізично є повносправною. Перші наукові дослідження проблематики дитячого аутизму з’явилися на початку ХХ ст. За частотою дитячий аутизм перебуває на четвертому місці серед різноманітних видів хронічної нервово-психічної патології у дітей після розумової відсталості, епілепсії та дитячого церебрального паралічу. Згідно із статистикою, показник поширеності аутизму в Україні, тільки за офіційними статистичними даними, становить 2 на 10 тис. осіб (0,2%). Реакція батьків на те, що їхня дитина має порушення розвитку, є різною, незважаючи на те, які ці порушення. Коли батьки дізнаються діагноз дитини, вони змушені переосмислити та змінити свої звички, зацікавлення, цінності та, в кінцевому підсумку, своє ставлення до дитини. Це пов’язано з тим, що виховання аутистичної дитини вимагає непередбачуваних додаткових обов’язків, зміни цілої структури укладеного способу життя родини. Виховання аутистичної дитини передбачає використання значних психологічних ресурсів, котрі обмежені через втрату контактів і зв’язків внутрішньородинних та позародинних, відсутність інтересів, які виходять за межі, пов’язані з хворобою дитини, а також і фізіологічних, що вичерпуються у зв’язку з безсонням, головним болем, порушенням кровообігу. Проте, у працях цих дослідників не описано специфіки батьківського ставлення до аутистичних дітей, не подано схеми роботи з батьками таких дітей. Виховання аутистичної дитини батьки переживають як психологічну травму, що знаходить доволі потужне відображення у батьківсько-дитячих стосунках, внутрішньо-особистісних взаєминах та в системі ціннісних орієнтацій. Зазвичай це має негативний вплив на розвиток особистості дитини. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21544 |
ISSN: | 2077-6594 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
64-65.pdf | 338.5 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.