Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21564
Назва: Зміст шкільної гуманітарної освіти Закарпаття Чехословацького періоду.
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Депчинська, Іветта Аттілівна
Ключові слова: Етапи розвитку змісту шкльної гуманітарної освіти, зміст гуманітарної освіти, школи Закарпаття Чехословацького періоду
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ужгород: «АУТДОР-ШАРК»
Бібліографічний опис: Депчинська І. А., Опачко М. В. Зміст шкільної гуманітарної освіти Закарпаття Чехословацького періоду (1919-1939). /Освіта Закарпаття в загальноєвропейському контексті [колективна монографія] /За заг.ред. І.В. Козубовської, М.І. Кухти. Ужгород: «АУТДОР-ШАРК», 2017. – 205 с. – С.32-49
Серія/номер: Монографія;2
Короткий огляд (реферат): Дуже важливим є взаємозв’язок між ставленням суспільства до гуманітарних знань та темпами демократизації самого суспільства, його прогресивним розвитком. Ця закономірність було не один раз проілюстрована історичним поступом розвитку європейських суспільств. Закарпаття, яке входило до складу Чехословаччини в 1919-1939 р.р., також переживало добу піднесення. Адже саме цей період, за оцінками багатьох науковців, став дуже важливим етапом як в утвердженні демократичних цінностей, так і в утвердженні національної самобутності жителів краю. Велику роль у цих процесах відіграла шкільна гуманітарна освіта, зміст якої був спрямований на забезпечення розвитку особистісного потенціалу кожного учня, його здібностей, інтересів, запитів, потреб і відповідних їм мотивів; виховання рис громадянина, трудівника, християнина.
Опис: Виокремлення етапів у розвитку змісту шкільної гуманітарної освіти в період 1919-1939 років, аналіз динаміки освітнього поступу на кожному з етапів уможливили виокремлення істотних характеристик тогочасної шкільної гуманітарної освіти, серед яких відмічаємо наступні: 1) навчальні дисципліни поєднувались навколо стрижневої ідеї – розвиток особистості учня, формування його моральних якостей і громадянських рис, виховання працелюбності, толерантності, культури поведінки; 2) організація життєдіяльності учнів здійснювалась таким чином, що і в школі, і за її межами життя дітей було наповнене значимими для них смислами; 3) цілі і завдання шкільної гуманітарної освіти у досліджуваний період не виокремлювались; вони розглядались у контексті цілей і завдань виховання молоді, загальної мети виховання, в основі формування якої були покладені цінності, умовно представлені нами у вигляді “Піраміди гуманітарних цінностей”.
Тип: Text
Тип публікації: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21564
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Деп_Оп_КМ.pdf635.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.