Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21589
Title: Проектування навчально-пізнавальної діяльності учнів в процесі розв'язування фізичних задач
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, компетентнісний підхід, дидактичний менеджмент, проектування навчально-пізнавальної діяльності учнів, розв’язування задач
Issue Date: 2009
Publisher: К-П: КПНУ ім. Івана Огієнка
Citation: 34. Опачко М.В. Проектування навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі розв’язування фізичних задач /М.В. Опачко // Збірник наукових праць Камянець-Подільського національного університу ім. Івана Огієнко. Серія педагогічна./ ред. П.Атаманчук. – Камянець-Подільськ: КПНУ ім. І.Огієнко, 2009. – Вип. 15: Управління якістю підготовки майбутніх учителів фізики та трудового навчання. – 352 с. – С. 231-234
Series/Report no.: стаття;5
Abstract: У статті розкривається сутність проектування навчально-пізнавальної діяльності у процесі розв’язувння фізичних за- дач. Виокремлюється зміст проектування, спрямованого на реалізацію складових: цілепокладання, планування, структу- рування та прогнозування. Сформульовано педагогічні умови ефективності формування компетентності проектування.
Description: The author of the article has considered the essence of the projecting of learning–cognitive activity in the process of physics tasks solving. The content of the projecting, directed to the realization of components: aim–targeting, planning, structuring and prognostication, has been defined. The pedagogic conditions of effectiveness of competency projecting formation have been defined
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21589
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
К_П_2009.pdf198.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.