Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21590
Title: Навчання студентів – майбутніх учителів фізики дидактичному проектуванню
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: професійна підготовка вчителя фізики, дидактичне проектування, навчання студентів проектуванню, цілепокладання, планування, структу- рування, прогнозування та діагностування
Issue Date: 2010
Citation: Опачко М.В. Навчання студентів – майбутніх учителів фізики дидактичному проектуванню /М.В. Опачко //Збірник наукових праць Камянець-Подільського національного університу ім. Івана Огієнко. Серія педагогічна./ ред. П.Атаманчук. – Камянець-Подільськ: КПНУ ім. І.Огієнко, 2010. – С.42-45
Series/Report no.: стаття;6
Abstract: У статті розглядається проблема проектування як складова дидактичного менеджменту. Розкривається зміст навчан- ня студентів діяльності проектування. Дидактичне проектування розглядається як складна структура, компонентами якої є: цілепокладання, планування, структурування, прогнозування та діагностування. Навчання студентів-майбутніх учите- лів фізики дидактичному проектуванню полягає у засвоєнні змісту кожного із виокремлених компонент.
Description: The author of the article has considered the issues of projecting as a component of didactic management. The content of teaching the student of activities of projecting has been disclosed. Didactic projecting has been considered as complex structure, the components of which are: purpose aiming, planning, structuring, prognostication, diagnostics. The complex tasks for the grasping by students of the content of projecting activity have been defined. Teaching students-future teachers of physics the didactic projecting is in the grasping of the content of each selected element.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21590
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
К_П_2010.pdf220.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.