Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21602
Title: Інтегративний підхід до реалізації дидактичного менеджменту у підготовці магістрів-фізиків
Other Titles: THE INTEGRATIVE APPROACH TO THE IMPLEMENTATION OF DIDACTIC MANAGEMENT IN THE TRAINING OF PHYSICISTS MASTERS
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: професійна підготовка педагога у вищій школі, інтеграція, інтегративний підхід, магістри-фізики, дидактичний менеджмент, компетентність
Issue Date: 2016
Publisher: К-П: КПНУ ім. Івана Огієнка
Citation: Опачко М.В. Інтегративний підхід до реалізації дидактичного менеджменту у підготовці магістрів-фізиків /М.В.Опачко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія педагогічна. –/[ред. кол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред., та ін.]. – К-П: КПНУ ім. Івана Огієнка, 2016. – Вип. 22: Дидактичні механізми дієвого формування компетентнісних якостей майбутніх фахівців фізико-технічних спеціальностей. – 250 с. – С. 43-45 (Зб. індексований науково-метричними базами Googl Scholar, Index Copernicus nd CEJSH)
Series/Report no.: стаття;9
Abstract: У статті розкривається сутність інтегративного підходу до реалізації цілей і завдань дидактичного менеджменту. Інтегративний підхід в освіті, з одного боку, – це відповідь на актуальні виклики глобалізованого світу. З іншого, це – необ- хідна умова модернізації змісту і процесу підготовки сучасного вчителя в системі вищої освіти. Дидактичний менеджмент – це складова методичної підготовки майбутнього вчителя фізики, реалізація цілей і завдань якої забезпечує засвоєння знань про наукові засади управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Інтегративний під- хід, який розглядається в якості одного із методологічних, передбачає єдність теоретичної та практичної складових підго- товки; гармонійне поєднання знань із різних циклів підготовки: фундаментального, суспільно-гуманітарного та професійно- орієнтованого; інтегративний характер результату підготовки, яким є компетентність дидактичного менеджменту.
Description: The article reveals the essence of the integrative approach to the achieving of the goals and the objectives of the didactic management. The integrative approach to education, on the one hand is a response to the current challenges of a globalises world. On the other hand, it is a necessary condition for upgrading of the content and the process of modern teachers in the system of higher education. The didactic management is a component of the methodical preparation of future teachers of physics. The realization of its goals and tasks provides the learning about the scientifi c principles of management of teaching and learning activities of students. The integrative approach is regarded as one of the methodological approaches. It involves the unity of theoretical and practical components of the training; a harmonious combination of knowledge from different training cycles: fundamental, social, humanitarian and professionally-oriented; the integrative nature of the result of preparation, which is a didactic competence of management.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21602
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
К_П_2016.pdf291.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.