Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, О. М.-
dc.date.accessioned2018-10-26T07:23:08Z-
dc.date.available2018-10-26T07:23:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОтримання конкурентної переваги за рахунок створення глобальних продуктів (на прикладі меду натурального) [Текст] / О. М. Яценко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 170–180. – Бібліогр.: с.179–180 (38 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21605-
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі створення глобального продукту. Емпіричною базою обрано агропро- довольчий ринок України, а досліджуваним сегментом – ринок меду. Визначено сутність та особливості процесу ство- рення глобального продукту та формування конкурентних переваг суб’єктів й об’єктів аграрного сектора як необхідної передумови створення глобального продукту. Проаналізовано визначальні екзогенні й ендогенні фактори впливу на розвиток аграрного сектора України. Обґрунтовано для суб’єктів господарювання України перспективність створення глобального продукту – меду натурального та окреслено відповідні стратегічні напрями.uk
dc.description.abstractИсследование посвящено проблеме создания глобального продукта. Эмпирической базой избран агропродовольственный рынок Украины, а исследуемым сегментом – рынок меда. Определены сущность и особен- ности процесса создания глобального продукта и формирования конкурентных преимуществ субъектов и объектов аграрного сектора как необходимой предпосылки создания глобального продукта. Проанализированы экзогенные и эндогенные факторы влияния на развитие аграрного сектора Украины. Обоснована для субъектов хозяйствования Украины перспективность создания глобального продукта – меда натурального и намечены соответствующие стра- тегические направления. Ключевые слова: глобализация, глобальный продукт, конкурентные преимущества, аграрный сектор, отрасль пче- ловодства, мед натуральный.uk
dc.description.abstractThe study is devoted to the issue of creation of the global product. The agro-food market of Ukraine is chosen as an empirical base, and honey market – as a matter under inquiry. The essence and features of the process of global product creation and formation of competitive advantages of subjects and objects of the agricultural sector as a necessary precondition for the creation of global product are determined. Determinant exogenous and endogenous factors of influence on the development of the agricultural sector of Ukraine are analysed. Prospects for creating global product – natural honey – for entities of Ukraine are substantiated and corresponding strategic directions are outlined. Key words: globalisation, global product, competitive advantages, agricultural sector, apiculture sector, natural honey.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectглобальний продуктuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectаграрний секторuk
dc.subjectгалузь бджільництваuk
dc.subjectмед натуральнийuk
dc.titleОтримання конкурентної переваги за рахунок створення глобальнх продуктів (на прикладі меду натурального)uk
dc.title.alternativeGaining competitive advantage through global product creation (on the example of natural honey)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2017 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15. Частина 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОТРИМАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ЗА РАХУНОК СТВОРЕННЯ.pdf567.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.