Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21605
Назва: Отримання конкурентної переваги за рахунок створення глобальнх продуктів (на прикладі меду натурального)
Інші назви: Gaining competitive advantage through global product creation (on the example of natural honey)
Автори: Яценко, О. М.
Ключові слова: глобалізація, глобальний продукт, конкурентні переваги, аграрний сектор, галузь бджільництва, мед натуральний
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Отримання конкурентної переваги за рахунок створення глобальних продуктів (на прикладі меду натурального) [Текст] / О. М. Яценко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 170–180. – Бібліогр.: с.179–180 (38 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено проблемі створення глобального продукту. Емпіричною базою обрано агропро- довольчий ринок України, а досліджуваним сегментом – ринок меду. Визначено сутність та особливості процесу ство- рення глобального продукту та формування конкурентних переваг суб’єктів й об’єктів аграрного сектора як необхідної передумови створення глобального продукту. Проаналізовано визначальні екзогенні й ендогенні фактори впливу на розвиток аграрного сектора України. Обґрунтовано для суб’єктів господарювання України перспективність створення глобального продукту – меду натурального та окреслено відповідні стратегічні напрями.
Исследование посвящено проблеме создания глобального продукта. Эмпирической базой избран агропродовольственный рынок Украины, а исследуемым сегментом – рынок меда. Определены сущность и особен- ности процесса создания глобального продукта и формирования конкурентных преимуществ субъектов и объектов аграрного сектора как необходимой предпосылки создания глобального продукта. Проанализированы экзогенные и эндогенные факторы влияния на развитие аграрного сектора Украины. Обоснована для субъектов хозяйствования Украины перспективность создания глобального продукта – меда натурального и намечены соответствующие стра- тегические направления. Ключевые слова: глобализация, глобальный продукт, конкурентные преимущества, аграрный сектор, отрасль пче- ловодства, мед натуральный.
The study is devoted to the issue of creation of the global product. The agro-food market of Ukraine is chosen as an empirical base, and honey market – as a matter under inquiry. The essence and features of the process of global product creation and formation of competitive advantages of subjects and objects of the agricultural sector as a necessary precondition for the creation of global product are determined. Determinant exogenous and endogenous factors of influence on the development of the agricultural sector of Ukraine are analysed. Prospects for creating global product – natural honey – for entities of Ukraine are substantiated and corresponding strategic directions are outlined. Key words: globalisation, global product, competitive advantages, agricultural sector, apiculture sector, natural honey.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21605
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОТРИМАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ЗА РАХУНОК СТВОРЕННЯ.pdf567.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.