Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21605
Title: Отримання конкурентної переваги за рахунок створення глобальнх продуктів (на прикладі меду натурального)
Other Titles: Gaining competitive advantage through global product creation (on the example of natural honey)
Authors: Яценко, О. М.
Keywords: глобалізація, глобальний продукт, конкурентні переваги, аграрний сектор, галузь бджільництва, мед натуральний
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Отримання конкурентної переваги за рахунок створення глобальних продуктів (на прикладі меду натурального) [Текст] / О. М. Яценко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.2. – С. 170–180. – Бібліогр.: с.179–180 (38 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: Дослідження присвячено проблемі створення глобального продукту. Емпіричною базою обрано агропро- довольчий ринок України, а досліджуваним сегментом – ринок меду. Визначено сутність та особливості процесу ство- рення глобального продукту та формування конкурентних переваг суб’єктів й об’єктів аграрного сектора як необхідної передумови створення глобального продукту. Проаналізовано визначальні екзогенні й ендогенні фактори впливу на розвиток аграрного сектора України. Обґрунтовано для суб’єктів господарювання України перспективність створення глобального продукту – меду натурального та окреслено відповідні стратегічні напрями.
Исследование посвящено проблеме создания глобального продукта. Эмпирической базой избран агропродовольственный рынок Украины, а исследуемым сегментом – рынок меда. Определены сущность и особен- ности процесса создания глобального продукта и формирования конкурентных преимуществ субъектов и объектов аграрного сектора как необходимой предпосылки создания глобального продукта. Проанализированы экзогенные и эндогенные факторы влияния на развитие аграрного сектора Украины. Обоснована для субъектов хозяйствования Украины перспективность создания глобального продукта – меда натурального и намечены соответствующие стра- тегические направления. Ключевые слова: глобализация, глобальный продукт, конкурентные преимущества, аграрный сектор, отрасль пче- ловодства, мед натуральный.
The study is devoted to the issue of creation of the global product. The agro-food market of Ukraine is chosen as an empirical base, and honey market – as a matter under inquiry. The essence and features of the process of global product creation and formation of competitive advantages of subjects and objects of the agricultural sector as a necessary precondition for the creation of global product are determined. Determinant exogenous and endogenous factors of influence on the development of the agricultural sector of Ukraine are analysed. Prospects for creating global product – natural honey – for entities of Ukraine are substantiated and corresponding strategic directions are outlined. Key words: globalisation, global product, competitive advantages, agricultural sector, apiculture sector, natural honey.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21605
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.