Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21618
Назва: Textual and visual content in fashion blogs
Автори: Андрусяк, Ірина Василівна
Ключові слова: language and mass media, fashion blog, textual content, visual content, text, blogger
Дата публікації: 28-кві-2017
Видавництво: Lublin Science and Technology Park
Бібліографічний опис: International research and practice conference "Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationalists of Poland and Ukraine": Conference Proceedings, April 28-29, 2017. Lublin. 236 pages
Короткий огляд (реферат): This paper focuses on 30 randomly selected text-based fashion-blog entries written in English. It aims at exploring the correlation and interrelation of textual and visual content in English. Fashion blogs from the point of view of conveying information.fashion blogs communicate information by the combination of visual and textual content. The latter is distinct from the conventional text, since in fashion blogs textual content is visual. Fashion bloggers use a variety of visual tools to highlight both the structure and textual content of blogs: font size, font style, positioning and colour.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21618
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Textual and visual content_Lublin_2017.docx17.59 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.