Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Володимир Семенович-
dc.contributor.authorМельник, Софія Володимирівна-
dc.contributor.authorГорзов, Віталія Володимирівна-
dc.contributor.authorШулинець, Еріка Августинівна-
dc.contributor.authorПришляк, Ніколетта Мар'янівна-
dc.date.accessioned2018-10-29T14:22:12Z-
dc.date.available2018-10-29T14:22:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМельник В. С. Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога / В. С. Мельник, С. В. Мельник, В. В. Горзов, Е. А. Шулинець, Н. М. Пришляк // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 77-80.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21780-
dc.description.abstractСпецифіка роботи дитячого лікаря-стоматолога пов’язана з психо-фізіологічними особливостями пацієнтів дитячого віку, внаслідок поведінка яких впливає на процес лікування, ускладнюючи його. Психологічні стани можуть позитивно впливати на виконувану діяльність, на процес спілкування та лікування, а можуть і дезорганізовувати їх, тобто здійснювати регулюючий вплив. Отже, визначення емоційних станів дитини є важливим моментом для надання коректної стоматологічної допомоги дітям старшого дошкільного віку. Як показують результати наукового дослідження тест «Люшера» відіграє важливу роль у виявленні дійсного психо-емоційного стану дитини старшого дошкільного віку та коректного підходу щодо її лікування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВісник стоматологіїuk
dc.subjectтест Люшераuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectпсихологічний підхідuk
dc.subjectдитячий лікар-стоматологuk
dc.titleВикористання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматологаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.