Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21780
Назва: Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога
Автори: Мельник, Володимир Семенович
Мельник, Софія Володимирівна
Горзов, Віталія Володимирівна
Шулинець, Еріка Августинівна
Пришляк, Ніколетта Мар'янівна
Ключові слова: тест Люшера, емоційний стан, психологічний підхід, дитячий лікар-стоматолог
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник стоматології
Бібліографічний опис: Мельник В. С. Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога / В. С. Мельник, С. В. Мельник, В. В. Горзов, Е. А. Шулинець, Н. М. Пришляк // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 77-80.
Короткий огляд (реферат): Специфіка роботи дитячого лікаря-стоматолога пов’язана з психо-фізіологічними особливостями пацієнтів дитячого віку, внаслідок поведінка яких впливає на процес лікування, ускладнюючи його. Психологічні стани можуть позитивно впливати на виконувану діяльність, на процес спілкування та лікування, а можуть і дезорганізовувати їх, тобто здійснювати регулюючий вплив. Отже, визначення емоційних станів дитини є важливим моментом для надання коректної стоматологічної допомоги дітям старшого дошкільного віку. Як показують результати наукового дослідження тест «Люшера» відіграє важливу роль у виявленні дійсного психо-емоційного стану дитини старшого дошкільного віку та коректного підходу щодо її лікування.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.