Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 35 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Оптимістичні упередження українських управлінцівКузьмак, С. Г.
2017Транснаціональні компанії і стратегічні альянси та їх вплив на світову економікуЗагарій, В. К.
2017Закон вартості–можлива об’єднуюча основа економічних теорійЗайцев, О. В.
2017Ринок платіжних карток в Україні, його розвитокЄвдокімова, М. О.
2017Развитие понятийного аппарата строительной отрасли национального хазяйства страныЗалунина, О. М.
2017Інновації в логістиці: перспективи використання технології блокчейн у ланцюгах поставокКудирко, О. В.
2017Кармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).Кармазінова, В. Д.
2017Особливості маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібних торгівельних підприємствІванова, Л. О.; Вовчанська, О. М.
2017Пріоритети регуляторної політики в контексті забезпечення стійкості фінансового сектору в умовах трансформаційних перетвореньКанцір, І. А.; Козьмук Н. ВІ., Н. ІІ.
2017Концептуальна структура теорії портфеля як парадигмальна основа сучасної теорії міжнародного портфельного інвестуванняДзюба, П. В.