Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21886
Title: Кармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).
Authors: Кармазінова, В. Д.
Keywords: бренд, маркетингові комунікації
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Кармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).
Abstract: У статті розглянуто основні інструменти маркетингових комунікацій та їх роль і значення для брендів маркетингових дослідних агентств. Проаналізовано позиції брендів дослідних агентств та сформовано загальні висновки щодо використання маркетингової комунікаційної політики агентствами та її впливу на досягнення стратегічних цілей компаній.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21886
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ.pdf384.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.