Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21886
Название: Кармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).
Авторы: Кармазінова, В. Д.
Ключевые слова: бренд, маркетингові комунікації
Дата публикации: 2017
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні інструменти маркетингових комунікацій та їх роль і значення для брендів маркетингових дослідних агентств. Проаналізовано позиції брендів дослідних агентств та сформовано загальні висновки щодо використання маркетингової комунікаційної політики агентствами та її впливу на досягнення стратегічних цілей компаній.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21886
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ.pdf384.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.