Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКармазінова, В. Д.-
dc.date.accessioned2018-10-31T12:19:34Z-
dc.date.available2018-10-31T12:19:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21886-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні інструменти маркетингових комунікацій та їх роль і значення для брендів маркетингових дослідних агентств. Проаналізовано позиції брендів дослідних агентств та сформовано загальні висновки щодо використання маркетингової комунікаційної політики агентствами та її впливу на досягнення стратегічних цілей компаній.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleКармазінова, В. Д. Формування бренд–кумунікацій маркетингових досліджень агенств [Текст] / В. Д. Кармазінова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 139-142. – бібліогр.:с.142(3 назви).uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ.pdf384.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.