Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.date.accessioned2018-10-31T12:09:24Z-
dc.date.available2018-10-31T12:09:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІванова, Л. О. Особливості маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібних торгівельних підприємств [Текст] / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 127-133. – бібліогр.:с.132(27 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21882-
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям управління лояльністю клієнтів роздрібних торговельних підприємств на засадах маркетингу. Визначено, що досвід клієнта щодо придбання продукту має вирішальний вплив на здійснення повторної покупки, тому важливим є вивчення поведінки клієнтів роздрібних торговельних підприємств та вимірювання їх рівня задоволеності. Виявлено, що на задоволення потреб клієнтів роздрібних торговельних підприємств безпосередньо впливають чинники змін у зовнішньому середовищі (ринкова кон’юнктура) та у внутрішньому середовищі (інновації). Розглянуто складники комплексу маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібного торговельногопідприємства, такі як моніторинг ринкового середовища, оцінювання наявного рівня лояльності, сегментація ринку для актуалізації профілю споживача, позиціювання ринкової пропозиції роздрібного торговельного підприємства; формування карти преференцій покупців з позиції важливості критеріїв вибору.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectлояльність споживачівuk
dc.titleОсобливості маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібних торгівельних підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ КЛІЄНТІВ.pdf322.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.