Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21882
Title: Особливості маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібних торгівельних підприємств
Authors: Іванова, Л. О.
Вовчанська, О. М.
Keywords: роздрібна торгівля, лояльність споживачів
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Іванова, Л. О. Особливості маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібних торгівельних підприємств [Текст] / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 127-133. – бібліогр.:с.132(27 назв).
Abstract: Стаття присвячена особливостям управління лояльністю клієнтів роздрібних торговельних підприємств на засадах маркетингу. Визначено, що досвід клієнта щодо придбання продукту має вирішальний вплив на здійснення повторної покупки, тому важливим є вивчення поведінки клієнтів роздрібних торговельних підприємств та вимірювання їх рівня задоволеності. Виявлено, що на задоволення потреб клієнтів роздрібних торговельних підприємств безпосередньо впливають чинники змін у зовнішньому середовищі (ринкова кон’юнктура) та у внутрішньому середовищі (інновації). Розглянуто складники комплексу маркетингового управління лояльністю клієнтів роздрібного торговельногопідприємства, такі як моніторинг ринкового середовища, оцінювання наявного рівня лояльності, сегментація ринку для актуалізації профілю споживача, позиціювання ринкової пропозиції роздрібного торговельного підприємства; формування карти преференцій покупців з позиції важливості критеріїв вибору.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21882
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.