Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21915
Title: Мотиваційні фактори стійкого розвитку туристичної галузі
Authors: Ліхоносова, Г. С.
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Ліхоносова, Г. С. Мотиваційні фактори стійкого розвитку туристичної галузі [Текст] / Г. С. Ліхоносова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 172-175. – бібліогр.:с.175(6 назв).
Abstract: У статті розглянуто об’єктивні та суб’єктивні причини й мотиви, які спонукають споживача до прийняття рішення про подорож і впливають на його поведінку під час вибору туристського продукту серед безлічі альтернатив і можливостей. Визначено роль мотиваційних аспектів у туризмі як визначальних компонентів попиту. Розкрито типи використання туристських мотивів для успішного функціонування туристського підприємства та просування туристичного продукту. Особливу увагу приділено досвіду вивчення об’єктивних і суб’єктивних причин та мотивів подорожі, а також факторам, що спонукають споживача до здійснення туристичної поїздки й впливають на конкретний її вибір. Проведено аналіз мотивувань як основи прийняття споживачем рішення про придбання туристичного продукту, а такожспособів використання цих мотивів у туристському бізнесі. Розглянуто питання вибору туристичного продукту на рівні конкретного споживача, а також можливий механізм прийняття ним рішення.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21915
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.