Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22114
Назва: | Реконструкція чи адекватне прочитання минулого в історичному романі |
Інші назви: | Reconstruction or adequate interpretation of the past in historical novel |
Автори: | Шинкар, Іван |
Ключові слова: | Гадамер, герменевтична «тріада», інтерпретатор, історичний роман, конкретно-історичний досвід, реконструкція, рецептивна естетика, текст, теорія мімезису, художня інтерпретація минулого, часопростір, Яусс, Gadamer, hermeneutic "triad", text, theory of mimesis, artistic interpretation of the past, space of time, Jauss |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Шинкар, І. Реконструкція чи адекватне прочитання минулого в історичному романі / І. Шинкар // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : збірник наук. праць. – Ужгород, 2012. – Вип.17. – С. 127-129. |
Серія/номер: | Сучасні проблемимовознавства та літературознавства Вип. 17.; |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено спробу висвітлити проблемні питання реконструкції
минулого в історичному романі. Про історичне пізнання, художнє розуміння і тлу-
мачення минулого особливу увагу зосереджено на концепціях Г.-Г. Гадамера і
Г.-Р .Яусса. The attempt is made in the article to show problematic issue of reconstruction of the past in historical novel. Prohistoric knowledge, artistic, understanding and interpretation of the past are showed on the conceptions of H-G. Gadamer and H-R. Jauss. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22114 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 17 - 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іван ШИНКАР.pdf | 217.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.