Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22332
Назва: | Особливості маркетингової діяльності на глобальному ринку продовольства |
Інші назви: | SPECIFIC OF MARKETING MANAGEMENT ON GLOBAL FOOD MARKET |
Автори: | Рубан, Т.С. |
Ключові слова: | глобальний продовольчий ринок, міжнародний маркетинг, корисність, собівартість, метод «інженерії корисності», метод «від концепції до корисності» |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Рубан, Т. С. Особливості маркетингової діяльності на глобальному ринку продовольства [Текст] / Т. С. Рубан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 17№Ч.2. – С. 61–65 |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття досліджує проблему забезпечення максимальної корисності для споживачів за умови мініміза-
ції собівартості товару та збереження його прибутковості для виробників і продавців. Дане питання лежить у сфері міжнародного маркетингу, адже саме маркетинг пов’язує потреби споживачів, технології та сировину з очікуваннями виробників та продавців із приводу прибутку. У статті вперше запропоновано виокремлення маркетингової діяльності різних учасників ринку продовольства та розподілено її за напрямами та метою з огляду на спільний ланцюжок створення вартості продовольчих товарів. Автор уперше наводить характерні для більшості продовольчих товарів складники корисності та собівартості. У статті висвітлено методи «інженерії корисності» та «від концепції до корисності» й проведено їх порівняльний аналіз. The article investigates the problem of delivering maximum value to consumers, provided that the cost of the product is minimized and its profitability is maintained for producers and sellers. This question lies in the field of international marketing, because it is marketing that connects the needs of consumers, technology and raw materials, with the expectations of producers and sellers about profits. In the article for the first time it was proposed to distinguish the marketing activities of various food market participants and divide them according to directions and purpose in view of the food value chain. The author for the first time shows the components of value and cost relative to the most of food products. The article describes Value engineering and Design to value methods and provides their comparative analysis. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22332 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 17 Частина 2 - 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 386.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.