Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДзюба, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-11-27T08:36:21Z-
dc.date.available2018-11-27T08:36:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДзюба, Тетяна Програмоване навчання на уроках української літератури / Тетяна Дзюба // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 114–116. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.116 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22371-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості програмованого навчання. Насамперед звертається увага на такі характеристики методу, як поетапність виконання завдань, по- ступовість, рух від простого до складного, поділ матеріалу, що вивчається, на окремі фрагменти тощо. Акцентовано на перевагах та проблемах, котрі виникають під час використання цієї пе- дагогічної системи. Зокрема, відзначено, що програмоване навчання створює сприят- ливі умови для самостійної роботи школярів, дає змогу ефективно працювати дітям із різним рівнем знань, заощаджує час за рахунок усунення ланки передавання інформації від учителя до вихованця. У студії охарактеризовані алгоритми програмованого нав- чання: лінійний, розгалужений, змішаний. Продемонстровано застосування технології на прикладі вивчення історичного роману П. Куліша «Чорна рада».uk
dc.description.abstractThe author discusses characteristic features of programmed learning, such as step-by-step implementation of the assignments; graduality; moving from simple issues to complex ones; dividing the material into separate portions, etc. The article focuses on the benefits and problems that arise when applying this pedagogical tool. In particular, it is noted that programmed learning creates favorable conditions for the students independent work, makes it effective for children with different levels of knowledge, saves time by eliminating links of transmitting information from the teacher to the student. The article describes the algorithms of programmed learning – linear, branched, and mixed. As an example, the method is used for studying "The Black Council", ahistorical novel by Panteleymon Kulish.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;-
dc.subjectпрограмоване навчанняuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectалгоритмuk
dc.subjectдидактикаuk
dc.subjectісторичний романuk
dc.subjectprogrammed learninguk
dc.subjectpedagogical tooluk
dc.subjectalgorithmuk
dc.subjectdidacticsuk
dc.subjecthistorical noveluk
dc.titleПрограмоване навчання на уроках української літературиuk
dc.title.alternativeProgrammed learning at Ukrainian literature lessonsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тетяна ДЗЮБА (Чернігів).pdf453.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.