Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22371
Назва: Програмоване навчання на уроках української літератури
Інші назви: Programmed learning at Ukrainian literature lessons
Автори: Дзюба, Тетяна
Ключові слова: програмоване навчання, педагогічна технологія, алгоритм, дидактика, історичний роман, programmed learning, pedagogical tool, algorithm, didactics, historical novel
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дзюба, Тетяна Програмоване навчання на уроках української літератури / Тетяна Дзюба // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 114–116. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.116 (5 назв).
Серія/номер: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості програмованого навчання. Насамперед звертається увага на такі характеристики методу, як поетапність виконання завдань, по- ступовість, рух від простого до складного, поділ матеріалу, що вивчається, на окремі фрагменти тощо. Акцентовано на перевагах та проблемах, котрі виникають під час використання цієї пе- дагогічної системи. Зокрема, відзначено, що програмоване навчання створює сприят- ливі умови для самостійної роботи школярів, дає змогу ефективно працювати дітям із різним рівнем знань, заощаджує час за рахунок усунення ланки передавання інформації від учителя до вихованця. У студії охарактеризовані алгоритми програмованого нав- чання: лінійний, розгалужений, змішаний. Продемонстровано застосування технології на прикладі вивчення історичного роману П. Куліша «Чорна рада».
The author discusses characteristic features of programmed learning, such as step-by-step implementation of the assignments; graduality; moving from simple issues to complex ones; dividing the material into separate portions, etc. The article focuses on the benefits and problems that arise when applying this pedagogical tool. In particular, it is noted that programmed learning creates favorable conditions for the students independent work, makes it effective for children with different levels of knowledge, saves time by eliminating links of transmitting information from the teacher to the student. The article describes the algorithms of programmed learning – linear, branched, and mixed. As an example, the method is used for studying "The Black Council", ahistorical novel by Panteleymon Kulish.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22371
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тетяна ДЗЮБА (Чернігів).pdf453.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.