Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22393
Название: Виховний національний ідеал у творах закарпатських письменників-освітян 20-30-х років ХХ століття
Другие названия: Educational national ideal in the works of еranscarpathian writers-educators of the 20-th and 30-th years of the twentieth century
Авторы: Кухта, Марія Іванівна
Ключевые слова: виховний ідеал, художній образ, літературний процес, письменники- освітяни, educational ideal, artistic image, literary process, writers-educators
Дата публикации: 2018
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кухта, Марія Виховний національний ідеал у творах закарпатських письменників-освітян 20-30-х років ХХ століття / М. Кухта // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. праць / відп. ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2018. – Вип. 23. – С. 184–187. – Рез. англ. – Бібліогр.: с.187 (11 назв).
Серия/номер: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 23.;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито зміст виховного національного ідеалу в художніх творах закарпатських письменників-освітян 20–30-х років ХХ ст., мета якого – формування в молоді національної свідомості й української самоідентичності в період входження ре- гіону до складу Чехословаччини. Аналіз художніх образів здійснено на основі виокремлення виховних ідеалів, які впро- ваджувалися в педагогічний процес тогочасної школи через такі напрями розвитку: ін- телектуальний, моральний, естетичний, трудовий, релігійно-духовний, патріотичний. Узагальнено роль письменників-освітян досліджуваного періоду (Ю. Боршош- Кум‘ятський, К. Вагилевич, А. Волошин, М. Підгірянка) у формуванні молодої інтелі- генції передвоєнного Закарпаття.
The article reveals the content of the educational national ideal in the works of Transcarpathian writers-educators of the 20-30's of the 20th century, whose purpose is the formation in the youth of national consciousness and Ukrainian self-identity during the period of the region's entry into Czechoslovakia. The analysis of artistic images was carried out on the basis of the isolation of educational ideals that were introduced into the pedagogical process of the school at that time through the following directions of development: intellectual, moral, aesthetic, labor, religious-spiritual, patriotic ones. The role of the writers-educators of the studied period (Y. Borshosh-Kumyatsky, K. Vagilevich, A. Voloshin, M. Pidhiryanka) in the formation of the young intellectuals of pre-war Transcarpathia is revealed.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22393
Располагается в коллекциях:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 23 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марія КУХТА (Ужгород).pdf479.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.