Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрішкіна, Н. І.-
dc.date.accessioned2018-11-30T08:40:17Z-
dc.date.available2018-11-30T08:40:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТрішкіна, Н. І. Критерії маркетинг–логістичного забезпечення виробничо–торговельного ланцюга [Текст] / Н. І. Трішкіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 130-133. – бібліогр.:с.133(3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22459-
dc.description.abstractУ статті викладено авторське бачення оцінки маркетинг-логістичного забезпечення виробничо-торго- вельного ланцюга. Охарактеризовано сутність терміну «критерій». Досліджено основні показники оцінки ефективності маркетинг-логістичної діяльності. Встановлено, що використання спеціальних комп’ютерних програм під час аналізу розглянутих показників дасть змогу прискорити час обробки даних, проводити поглиблені диференційовані, багатоваріантні розрахунки окремих економічних показників. Запропоновано вдосконалену систему показників, яка дасть змогу здійснити оцінку ефективності маркетинг-логістичної діяльності виробничо-торговельного ланцюга.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleКритерії маркетинг–логістичного забезпечення виробничо–торговельного ланцюгаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.