Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22459
Назва: Критерії маркетинг–логістичного забезпечення виробничо–торговельного ланцюга
Автори: Трішкіна, Н. І.
Ключові слова: виробництво, критерії, логістика, маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Трішкіна, Н. І. Критерії маркетинг–логістичного забезпечення виробничо–торговельного ланцюга [Текст] / Н. І. Трішкіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.2. – С. 130-133. – бібліогр.:с.133(3 назви).
Короткий огляд (реферат): У статті викладено авторське бачення оцінки маркетинг-логістичного забезпечення виробничо-торго- вельного ланцюга. Охарактеризовано сутність терміну «критерій». Досліджено основні показники оцінки ефективності маркетинг-логістичної діяльності. Встановлено, що використання спеціальних комп’ютерних програм під час аналізу розглянутих показників дасть змогу прискорити час обробки даних, проводити поглиблені диференційовані, багатоваріантні розрахунки окремих економічних показників. Запропоновано вдосконалену систему показників, яка дасть змогу здійснити оцінку ефективності маркетинг-логістичної діяльності виробничо-торговельного ланцюга.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22459
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 16 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГ-ЛОГІСТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf293.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.