Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLacková, Alica-
dc.date.accessioned2018-12-01T23:19:53Z-
dc.date.available2018-12-01T23:19:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22512-
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Ужгородський національний університет»uk
dc.relation.ispartofseriesВдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р. / ДВНЗ «Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2015.;-
dc.titleMarketing communication of organic fooduk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:2015 / Тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETING COMMUNICATION OF ORGANIC FOOD.pdf185.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.