Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22514
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHvizdová, Eva-
dc.date.accessioned2018-12-01T23:29:17Z-
dc.date.available2018-12-01T23:29:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationHvizdová E. Effect of customer typology on revenues of entrepreneurial entities in the tourism sector // Вдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р. / ДВНЗ «Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2015. - С. 15-17.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22514-
dc.language.isoenuk
dc.publisherДВНЗ «Ужгородський національний університет»uk
dc.relation.ispartofseriesВдосконалення механізмів активізації економічних процесів та формування конкурентоспроможності національної економіки, регіону, підприємства в умовах глобалізації: тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р. / ДВНЗ «Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2015.;-
dc.titleEffect of customer typology on revenues of entrepreneurial entities in the tourism sectoruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Тези доповідей міжнародної науково-практичної Інтернет - експозиційної та вербально - демонстраційної конференції 20-24 квітня 2015 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EFFECT OF CUSTOMER TYPOLOGY ON REVENUES OF.pdf283.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.