Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22577
Назва: Неологічний вплив комп’ютеризації на розвиток видавничо-поліграфічної термінології (80- ті рр. XX – початок XXI століття)
Автори: Медведь, Марія Миколаївна
Ключові слова: видавничо-поліграфічна термінологія, комп’ютерний термін, неологізм
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавничий дім Дмитра Бураго
Бібліографічний опис: Медведь М.М. Неологічний вплив комп’ютеризації на розвиток видавничо-поліграфічної термінології (80- ті рр. XX – початок XXI століття) // Мова і культура (Науковий журнал). - Вип.15.Т.V(159). - К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012. - С.46–50. – Бібліогр.: с. 50 (5 назв)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується неологічний вплив комп’ютеризації на розвиток видавничо-поліграфічної термінології із кінця XX – початку XXI століття.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/22577
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри української мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mik_2012_15_5_9.pdf344.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.