Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщук, Тетяна Трохимівна-
dc.date.accessioned2018-12-16T20:23:17Z-
dc.date.available2018-12-16T20:23:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІщук Т.Т. Нейролінгвістичне програмування як ефективний метод навчання перекладу: аспект пізнавальної функції мови // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря. - Дрогобич, 2014. - Вип. 8. - С. 242-248. - Бібліогр.: с. 248 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23061-
dc.description.abstractУ статті висвітлено роль нейролінгвістичного програмування у процесі перекладу, подано коротку характеристику репрезентативних систем сприйняття людини та можливості застосування технік НЛП у практичній діяльності викладачів іноземної мови у немовному навчальному закладі. Розкрито особливості нестандартних методів навчання студентів перекладу, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу. Ключові слова: нейролінгвістичне програмування, репрезентативна система, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання гуманітарних наук;-
dc.subjectнейролінгвістичне програмуванняuk
dc.subjectрепрезентативна системаuk
dc.subjectефективне навчанняuk
dc.subjectсприйняття навчального матеріалуuk
dc.titleНейролінгвістичне програмування як ефективний метод навчання перекладу: аспект пізнавальної функції мовиuk
dc.title.alternativeNeuro linguistic programming as an effective method of training translation: aspect of cognitive function of languageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нейролінгвістичне програмування.pdf378.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.