Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23061
Назва: Нейролінгвістичне програмування як ефективний метод навчання перекладу: аспект пізнавальної функції мови
Інші назви: Neuro linguistic programming as an effective method of training translation: aspect of cognitive function of language
Автори: Іщук, Тетяна Трохимівна
Ключові слова: нейролінгвістичне програмування, репрезентативна система, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Іщук Т.Т. Нейролінгвістичне програмування як ефективний метод навчання перекладу: аспект пізнавальної функції мови // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря. - Дрогобич, 2014. - Вип. 8. - С. 242-248. - Бібліогр.: с. 248 (14 назв).
Серія/номер: Актуальні питання гуманітарних наук;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль нейролінгвістичного програмування у процесі перекладу, подано коротку характеристику репрезентативних систем сприйняття людини та можливості застосування технік НЛП у практичній діяльності викладачів іноземної мови у немовному навчальному закладі. Розкрито особливості нестандартних методів навчання студентів перекладу, що сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу. Ключові слова: нейролінгвістичне програмування, репрезентативна система, ефективне навчання, сприйняття навчального матеріалу.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23061
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нейролінгвістичне програмування.pdf378.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.