Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23118
Title: | Вміння надавати психологічно-педагогічний супровід дітям з аутизмом і включати їх у соціальні групи, як запобіжність прогресу хвороби у майбутньому |
Authors: | Михайлов, Р.В. Романів, Олександр Петрович Надь, Беата Яношівна |
Keywords: | психологічно-педагогічний супровід дітей, діти з аутизмом, запобіжність прогресу аутизму |
Issue Date: | 8-Nov-2018 |
Publisher: | ДУ «Український інститут стратегічних досліджень Міністерства охорони здоров’я України» |
Citation: | Михайлов Р. В. Вміння надавати психологічно-педагогічний супровід дітям з аутизмом і включати їх у соціальні групи, як запобіжність прогресу хвороби у майбутньому /Р. В. Михайлов, О.П. Романів, Б.Я. Надь /НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЖУРНАЛ "ЕКОНОМІКА І ПРАВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я". - 2018. - №2 (8). - С. 127-129 |
Series/Report no.: | НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЖУРНАЛ "ЕКОНОМІКА І ПРАВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я";2 (8) |
Abstract: | На сьогодні питання навчання дітей з розладами аутичного спектру в освітньому просторі звучить надзвичайно гостро. Складнощі впровадження освіти для аутичних дітей в нашій країні пов’язані з різноплановими дефіцитами. Ми зупинимося лише на деяких з них: – Брак системної ранньої допомоги як першої і необхідної ланки освітнього процесу (навчання, виховання, розвитку), що не дає змогу визначити порушення на ранньому етапі і розпочати необхідну роботу в напрямі виправлення відхилень у розвитку та відновлення порушеної функції. Системна рання допомога має надаватися у відповідності до міжнародних стандартних вимог до діяльності служб раннього втручання, що передбачає грамотну і послідовну допомогу дитині та її родині. – Відсутність традицій і культури здійснення корекційно-розвивальної роботи з аутичнимидітьми і роботи з родиною в цілому. Глобальними помилками в цьому контексті є: 1) неврахування першочергової важливості взаємодії батьків з дитиною і обставин життєдіяльності дитини в умовах родини, 2) заняття з дитиною виключно в індивідуальному режимі, 3) повна неузгодженість і хаотичність тих корекційно-розвивальних заходів, які застосовуються до дитини. – Брак централізованої і відповідної підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю, здатних усвідомлено і ефективно здійснювати освітню діяльність по відношеню дітей з аутизмом. – Відсутність наступності освітнього процесу для дітей з аутизмом, а саме чіткого маршруту зі схемою: рання допомога, цілеспрямована підготовка дитини до дошкільного навчального закладу, налагодження послідовного переходу дитини до ДНЗ, навчально-виховний процес в ДВЗ, підготовка до введення у певний шкільний простір, послідовне навчання у шкільному закладі, фахівці якого, з опорою на попередній досвід психолого-педагогічний досвід з дитиною, вибудовують найдоцільнішу стратегію освітньої діяльності, щоб сприяти повноцінному навчанню, розвитку та соціальній адаптації дитини. Важливо розумітибудь яку дитину з аутизмом можна привчити до порядку, організованості, адаптувати в дитячому колективі й сприяти її послідовному розвитку. Але для цього процес введення дитини з аутизмом в освітньому просторі має бути продуманим і послідовним. Мета роботи: на основі наукової літератури розкрити модель про технологію психологічно-педагогіного супроводу дітей з аутизмом, створення умов для відповідного безперешкодного навчання та розвитку дітей з аутизмом, корекційно-розвивальна робота з дітьми з аутизмом з опорою на їхні ресурси, надати інформацію вчителям ДВЗ про роботу над індивідуальною програмою розвитку для дітей з аутизмом, проінформувати про технології командної взаємодії |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23118 |
ISSN: | 2415–8763 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
127-129.pdf | 557.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.