Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23150
Title: | Розвиток педагогічної спостережливості як умова забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти |
Other Titles: | DE VELOPMENT OF PEDA GOGICAL OBSERVAT ION AS THE CONDITION OF PRO VIDING OF CONTINUITY OF PRE-SCHOO L AND PRIMARY EDU CAT ION |
Authors: | Іщук, Тетяна Трохимівна Мазуренок, Надія Ishchuk, Tetiana Mazurenok, Nadiia |
Keywords: | професійна діяльність, особистість, педагогічна спостережливість, наступність, дошкільна освіта, початкова освіта |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Іщук Т., Мазуренок Н. Розвиток педагогічної спостережливості як умова забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти // Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Вип.22 (1-2017). – Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 177-181. - Бібліогр.: с. 177-181 (5 назв). |
Series/Report no.: | Педагогічна освіта: теорія і практика; |
Abstract: | Педагогічну спостережливість фахівців сфери освіти розглянуто як складну динамічну якість, яка розвивається в процесі професійної та практичної підготовки. У статті проаналізовано підходи науковців до розкриття змісту поняття, обґрунтовано значимість педагогічної спостережливості у професійній діяльності вихователів та вчителів початкових класів. Аргументовано, що її сформованість є важливою умовою забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. Ключові слова: професійна діяльність, особистість, педагогічна спостережливість, наступність, дошкільна освіта, початкова освіта. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23150 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ СПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ ЯК УМОВА.pdf | 169.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.