Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorБабинець, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-12-25T17:03:13Z-
dc.date.available2018-12-25T17:03:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтароста В.І., Бабинець С. І. Самооцінка майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія. 2014. Вип. 41. С. 276-281. ISBN 978-966-2770-30-8. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_64uk
dc.identifier.isbn978-966-2770-30-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23188-
dc.description.abstractРозглянуто самооцінку майбутніми педагогами їх готовності до самоосвітньої діяльності. Основна частина студентів має реальний рівень самооцінки, що сприяє подальшому самовдосконаленню особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсамоосвітня діяльність, самоосвіта, підготовка майбутніх учителів.uk
dc.titleСамооцінка майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2014_Starosta_Babinec_41_s. 276-281.pdf280.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.