Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23188
Назва: Самооцінка майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності
Автори: Староста, Володимир Іванович
Бабинець, Світлана Іванівна
Ключові слова: самоосвітня діяльність, самоосвіта, підготовка майбутніх учителів.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Староста В.І., Бабинець С. І. Самооцінка майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія. 2014. Вип. 41. С. 276-281. ISBN 978-966-2770-30-8. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_64
Короткий огляд (реферат): Розглянуто самооцінку майбутніми педагогами їх готовності до самоосвітньої діяльності. Основна частина студентів має реальний рівень самооцінки, що сприяє подальшому самовдосконаленню особистості.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23188
ISBN: 978-966-2770-30-8
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2014_Starosta_Babinec_41_s. 276-281.pdf280.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.