Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorІваничко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-12-26T18:19:31Z-
dc.date.available2018-12-26T18:19:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтароста Володимир, Іваничко Інна. Навчальні завдання в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін майбутніми викладачами вищої школи. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 130-137. ISSN 2307-3594.uk
dc.identifier.issn2307-3594.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23213-
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена пошуком технологій навчання для підготовки сучасного педагога вищої школи до професійної діяльності. Один з шляхів вирішення цієї проблеми – застосування навчальних завдань. Розроблено систему класифікації відповідних навчальних завдань з використанням таксономії педагогічних цілей навчання в пізнавальній сфері Блума.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчальне завдання, запитання, вправа, задача, психолого-педагогічні дисципліни, таксономія Блумаuk
dc.titleНавчальні завдання в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін майбутніми викладачами вищої школи.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Starosta Volodymyr, Ivanichko Inna s.130-137.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.